Moi mili goście :)

czwartek, 30 sierpnia 2012

Pierwsza okrągła

Tadam - moja pierwsza okrągła poduszka :)

 

Długo nabierała mocy twórczej... Najpierw dostałam wzór od koleżanki Kasi (katarina69) z Deccorii. Potem przyjaciółka sprezentowała mi swoje nici maxi i zabrałam się za szydełkowanie (szydełko 1,25 mm). Z wzoru na 29 rzędów wyszła serweta o średnicy 50 cm. Wykrochmaliłam ją, przyszpiliłam i potem znowu trochę trwało, zanim się zabrałam za szycie. Miałam problem z zakupem okrągłego wkładu do poduszki, żaliłam się w jakimś poście, więc zamówiłam włókninę - 2 kg na Allegro i znalazłam białą bawełnę w SH. I sama uszyłam sobie wkład o średnicy ok. 55 cm. Serwetę przyfastrygowałam i przyszyłam do koła materiału o średnicy ok. 52 cm. Druga przyjaciółka przeszkoliła mnie w temacie wszywania zamków. Tył poduszki to 2 półkola plus 3 cm pas do środka. Na środku wszyłam zamek 45 cm - strasznie dumna jestem z siebie :) Tył i przód poduszki zszyłam razem po lewej stronie. Wkład pięknie wypełnił poduszkę - po wypchaniu jej średnica wynosi ok 45 cm.














Z "Niezbędnika pani domu":
Mycie okien z jednej strony ruchami pionowymi, z drugiej zaś poziomymi ułatwia nam wykrycie, po której ze stron są smugi.

31 komentarzy:

  1. Wspaniała...podziwiam,ja nie potrafię czytać ze schematów,ale nie wiem że nie potrafię;)) Poducha genialnie Ci wyszła!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest piekna......normalnie slow mi brak...:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany jest cudowna, jak sklepowa. Idealna. Perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiam.... To dzielo... sztuki! Piekna jest Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana - majstersztyk, absolutnie I D E A L N A :)))
    Ale z kociaczkami jakie fajne ;)
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki - kociarskie poduchy dostałam w prezencie :)

      Usuń
  6. Podusia cudna! a poza tym... Chenia, Ty to masz szczęście! Wygrać takie Candy!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha piekna :)))
    Gratulacje...chociaz mialam nadzieje, ze to ja w Lawendowie zgarne nagrode ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Poduszka piękna ale te z kotami też piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. napracowałaś się...ale efekt cudny:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. dużo pracy musiałaś włożyć, ale warto było. nie będę się powtarzać, podpisuję się rękami i nogami pod komentarzami dziewczyn!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Czad czad i jeszcze raz czad!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło tu u Ciebie, prace piękne- podoba mi się na tyle, że będę częstszym gościem (stałym):))
    Witaj również w moim Lnianym Zaułku.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wczoraj gratulowałam Ci wygranej, a SAMA WYGRAŁAM DODATKOWY PREZENT, JUPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam rzeczy robione z kordonka (chyba) ;) moja Babcia para się, że tak powiem takimi robótkami, aż szkoda, że wnuczka nie odziedziczyła połowy talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cheniu to pozwól, że i ja będę dumna z Ciebie ;) Ślicznie wyszła! Ja jeśli chodzi o szycie to jak się to mówi "pies do jeża" więc podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cheniu, jak zaczniesz zbierać zamówienia na tego typu podusie , to pamiętaj-jestem pierwsza w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna !!!!!! Pozdrawiam Marta241 :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj!
    Kiedyś marzyłam sobie o wielu rzeczach...miedzy innymi oczyma wyobraźni widziałam moją sofę a na niej stadko poduszek różnych kształtów i wielkości, a wszystkie śnieżnobiałe z koronkowymi przodami. Kiedy zobaczyłam pierwszy raz Twoją podusie zabrakło mi tchu..po prostu nic innego jak poduszka z moich marzeń:)cudownie romantyczna, delikatna i subtelna..takie rzeczy zasługują by mówić o nich, że są naprawdę pięknymi rzeczami. A do tego samodzielnie wykonana od a do z..musisz być dumna, że stworzyłaś takie cudo:) podziwiam! ale teraz już nie marzę, bo w moim przypadku marzenia się nie spełniają. Jeśli kiedyś będę znowu o czymś marzyć to z pewnością będę marzyć o Twojej podusi:)
    pozdrawiam cieplutko
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  20. No moja kochana super wyszła Ci ta przytulanka , gratuluję....Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna wyszła, i jak perfekcyjnie odszyta!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna poduszka. Czy możesz podać linka do schematu ze wzorem tej serwetki ?
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj czy przyjmujesz zamowienia na takie poduszki ?Jestem zainteresowana
    Moj a meil -pasiata7@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)