Moi mili goście :)

piątek, 25 lipca 2014

Poducha

Bardzo długo nie mogłam znaleźć ładnego wzorku na kolejną poduchę, ale w końcu się udało. Tylko coś z rozmiarem się pokiełbasiło, zamiast oczekiwanych 50 cm średnicy, wyszło 56 cm mimo, że zrezygnowałam z dwóch ostatnich okrążeń.


Zużyłam ok. 80 g kordonka Maxi Altin Basak, szydełko 1,5 mm.


Do usztywniania używam krochmalu na zimno, serwety przyszpilam na pufie. Poducha została uszyta dokładnie tak jak tutaj.


  



Jak widać, mamy już drzwi! Na razie będą takie surowe, ale chyba docelowo pomaluję je na biało.




 Z ostatniej chwili - Olek wrócił z pracy i powiesił oprawione niedawno hafty :)))


56 komentarzy:

  1. Śliczna poducha!
    Hafty wpasowały się idealnie w swoje miejsca na ścianach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna poducha, taka delikatna :) Dobrze, że hafciki już będą zdobić ściany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Urocza poducha i urocze wnętrze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna! Prezentuje się uroczo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra robota, a wnętrze jak mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  6. Poducha przesliczna, pieknie mieszkasz, fajna galeria obrazow nad kanapa, a Twoj haft pierwsza klasa:) Pozdrawiam i zycze milego weekendowania:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poducha dech zapiera, piękny wzór.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna podusia,i pięknie u Ciebie, wszystko tak idealnie skomponowane :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Elegancka poducha w bieli, powiało luksusem. Piękny wzór nie tylko na poduchę, ale i na serwetkę. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Poducha super......Bardzo ładne gniazdko uwiłaś......Obraz pasuje idealnie.....Gorące buziaki......pa.....

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna ta poducha, uwielbiam ten wzór! :) Świetnie prezentuje się na łóżku. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna podusia, jak sobie kupię maszynę to koniecznie muszę taką uszyć
    Hafcik prezentuje się wspaniale, ja już niedługo ruszam :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Poduszka piękna, może kiedyś taką uszyję, a obraz przepięknie wygląda na ,ścianie

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne ananaski idealnie wpasowały się kształtem do tej poduchy :) Okrągła i biała między kwadratowymi i kolorowymi daje ciekawy efekt. Na pewno nudą nie wieje w takim wnętrzu!
    W takiej sypialni można tylko śnić bajeczne sny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Napiszę tylko WOW!!!!!!!! Piękna poducha!!! A hafciki jedynie podziwiać!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne tulipanki na tej serwecie :))Masz dwa okna w sypialni,,ale super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Poducha jest rewelacyjna ,uśmiechnęłam się kiedy zobaczyłam drzwi,właśnie dzisiaj zakupiliśmy z mężem dokładnie takie same :)

    OdpowiedzUsuń
  18. piękne hafty a poducha ...powala, cudowna !!
    nic tylko podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowna. Pięknie wpasowała się klimat Twojej sypialni, która właściwie już wykończona na tip-top.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  20. Poducha piękna! idealna do Twoich wnętrz. Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ach...jaka cudna ta poducha!!! bardzo mi się podoba!☺

    OdpowiedzUsuń
  22. Ależ śliczna jest ta podusia!
    no i Twoje wnętrza... uwielbiam :) Piękna galeria na ścianie w salonie :)

    Dobrego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Podziwiam poduchę i wnętrze oraz widzę że wszystko jest zaplanowane w każdym detalu ;) bardzo mi się podoba wystrój pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Poducha piękna siostra mojej babci miała taką podobną, dlatego widok tej Twojej przywrócił mi bardzo miłe wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta poducha! A i wykonanie perfekcyjne!

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna poducha! Ślicznie prezentuje się Twoje "Drzewo Życia" na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda rewelacyjnie! Idealnie komponuję się na łóżku ;o)

    OdpowiedzUsuń
  28. Serweta jest piękna! Gdybym coś takiego miała to szkoda by mi było na poduszkę :-), pewnie zawinęłabym w bibułkę i bałabym sę uzywać.
    Sampler fajnie wygląda na ścianie. Będę nudna ale znowu Ci powiem jak bardzo zazdroszczę tych cydnych okien!!!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna robota ,Cheniu;)I zgadzam się z eliszka8 ,że okna masz wspaniałe;)pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Podusia śliczna ,pięknie wykonana ,napatrzeć się nie mogę :):)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mieszkanko pięknieje z dnia na dzień :))).
    Poducha świetna, ten wzór bardzo mi się podoba :). Niedawno próbowałam się zmobilizować do dokończenia szydełkowej serwetki, ale w tym upale nic mi nie idzie...

    OdpowiedzUsuń
  32. podusia cudna :) ahhh jakby się chciało też taką mieć. Prezentuje się na prawdę wspaniale

    OdpowiedzUsuń
  33. Cudowna !!! a sampler oprawiony i zawieszony prezentuje się doskonale !!!
    I mnie również wpadły w oko te niezwykle piękne okna !
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna poduszka, pięknie prezentuje się w każdym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  35. uroczo wygląda ta podusia, hafty kunszt w każdym calu. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna poducha i jak zwykle urocze , klimatyczne wnętrze z drzewem życia w tle. Masz ten zmysł . Podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  37. a jejku jaka ta pochuda jest urocza!
    Aż chce się taką mieć :)
    Podziwiam :)
    BUZIAK :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny wyszukałaś wzorek , a poducha wspaniale wpasowała się we wnętrze i cudnie zdobi łóżko. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  39. Witaj- następny uroczy detal stworzyłaś. Tak w ogóle to masz piękną sypialnię.
    Chciałam Cię prosić o wzór na okrągłą podusię albo namiary na niego.
    Jak wyrazisz chęć udostępnienia to pisz na tbrudzinska@gmail.com
    Z góry dziękuję. Pozdrawiam bardzo serdecznie i zapraszam na moje blogi robótkowe, pa pa
    miłego dnia życzę

    OdpowiedzUsuń
  40. Dzieło jako serwetka było cudne,ale jak zobaczyłam je w formie poduszki aż zapiszczałam z zachwytu! Niesamowicie nastrojowy gadżet.
    Dekoracje ścian masz powalające!

    OdpowiedzUsuń
  41. Olu podziwiam Cię ! Im dłużej oglądam Twoje prace , tym bardziej wydaje mi się ,ze szydełko to jak nauka chińskiego ;)))
    Poduszka piękna !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadnij na kawę, to Ci pokażę, że nie jest to takie trudne :)

      Usuń
  42. Dziękuję Kochane! Mogę już napisać, że poducha była prezentem urodzinowym dla naszej Snow :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))))) a ja się trochę dziwiłam, że w końcu zrobiłaś coś dla siebie :))) a to jednak znowu prezent! kochana z Ciebie dziewczyna :)))

      Usuń
    2. Gosiu, już mam taką okrągłą poduchę i nie potrzebuję drugiej :) Dla siebie robię sweter, szal i zacznę 2 chusty :)

      Usuń
  43. Przepiękna, przecudowna poducha - jestem zachwycona!!!

    OdpowiedzUsuń
  44. Wzór przepiękny i poducha wyszła wspaniale....

    OdpowiedzUsuń
  45. Olu- poducha jest przepiękna . Zresztą bardzo podoba mi się wystrój Twojego gniazdka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :) Lubię swoje mieszkanie :)

      Usuń
  46. Twoje wnętrze jest tak cudownie przytulne i piękne, a poducha śliczna , Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  47. ale u ciebie pieknie:)) śliczne mieszkanko:))) a podusia cudna!!

    OdpowiedzUsuń
  48. Rewelacyjna poducha, wprost nie mogę się napatrzeć, a w całym wnętrzu prezentuje się rewelacyjnie. Chyba się troszkę zainspiruję :-), dobrze ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)