Moi mili goście :)

poniedziałek, 28 września 2015

Magnolia - koniec!!!

W końcu się zawzięłam i jest. Przedstawiam swoją Magnolię. Edyta, dziękuję za zdopingowanie :)


Do haftu wróciłam na początku września. Od poprzedniego razu minął rok. Do zrobienia zostały mi podcienie i kontury.





Kontury zawsze robię na końcu. Skończyłam wczoraj.



Zrezygnowałam z górnego napisu MAGNOLIA GRANDIFLORA - zupełnie mi tam nie pasował. To jedyne odstępstwo od wzoru "Magnolia" Vèronique Enginger.





Przypominam, że wyszywałam na lnie Belfast  32 ct w kolorze kości słoniowej.

Podczas ostatniej wizyty w IKEA kupiłam ramkę i oprawiony haft od razu trafił na ścianę.



Pochwalę się na koniec lawendowym Candy, które wygrałam u Marty w Lnianym Zaułku. Pachnąca paczucha przyszła w zeszłym tygodniu. Dziękuję Marto z całego serca!


Same wspaniałości, coś dla ciała i ducha, oczu i nosa. Pachnące skarby pochłonęły nowe szuflady, ale o tym już następnym razem :)

43 komentarze:

  1. Piękny jest! Idealnie dobrana ramka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj nabrała magnolia mocy urzędowej!
    Jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna magnolia. Wspaniale prezentuje się w tej ramce. Prezenty śliczne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Fajnie, że udało CI się go skończyć bo efekt pracy jest świetny:) Pozdrawiam Ala

    OdpowiedzUsuń
  5. Oluś gratuluję cierpliwości !!!
    WSPANIAŁY HAFT !!!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny obrazek! Gratuluje wygrania tak cudnie pachnacego cukiereczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny haft i prezenty :-))) Gratuluje :-)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pamiętam gdy zabierałaś się za ten wzór, zakochałam sie wtedy w nim. czekałam az skończysz. Jest wspaniały i doskonale prezentuje się w tej ramce. Mogłabym bez końca podziwiać magnolię w twoim wykonaniu!

    Gratuluję pachnącego candy, pozdrawiam, Ania

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ukończenia . Magnolia w ramce pięknie prezentuje się.Faktycznie długo czekała na wykończenie. Super prezent , gratuluję wygranej. Pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna magnolia! Ciesze się, że ja skończyłaś i od razu trafiła na ścianę :) Efekt wspaniały!
    Gratuluje wgranej...paczuszka musiała nieziemsko pachnieć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie ta Magnolia wyszła :) i Gratuluję wygranej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem zachwycona ....Kocham magnolie, ale w ogrodzie mi zmarzła...Super są takie prezenty...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna magnolia, subtelna, jak żywa.. i pięknie prezentuje się już oprawiona na ścianie !

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudna magnolia!
    Pięknie prezentuje się w tej ramie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepięknie wyszła a ramka wprost idealnie dopasowana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny haft i niezwykle pięknie prezentuje się na ścianie.

    OdpowiedzUsuń
  17. magnolia sliczna
    gratulukę wygranej cudownosci :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje cierpliwości i skończonego dzieła! Pięknie prezentuje się na ścianie! Pozdrawiam Dora

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny hafcik, warto było wykończyć.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ piękny obrazek stworzyłaś! Pozdrawiam Cię Cheniu serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję skończenia pracy :) Opłacało się MAGNOLIA jest zjawiskowa !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczna praca :) z pewnością kosztowała Cię dużo czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wyjątkowy motyw,
    ale w ramce zyskał jeszcze na urodzie, jednak oprawa dodaje szyku ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękna :)). Ciekawa jestem, czy skusisz się na kolejne zielniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś na pewno, mam komplet mulin na Glicynię :)

      Usuń
  25. Gratuluję ukończenia! :) Wspaniale się prezentuje w ramce!

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję ukończenia! :) Wspaniale się prezentuje w ramce!

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna magnolia, a na ścianie oprawiona wygląda rewelacyjnie... :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny obrazek stworzyłaś, jestem pod wrażeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ach, te Twoje hafty! Wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie,że skończyłaś Magnolię. Moja od roku czeka na ramkę,ą Twoja wyląda ślicznie w tej oprawie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Taka magnolia lub peonia, to moje niedoścignione marzenie od zawsze.....Jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zakochałam się:))))*
    Niebiańsko wygląda na ścianie!!!
    Cieszę się,że paczuszka dotarła, mam nadzieje,że nic się nie uszkodziło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedno mydełko już prawie zużyte, muszę kupić rozpylacz do mgiełki :) Wszystko dojechało szczęśliwie :) Jeszcze raz dziękuję!

      Usuń
  33. Piękny ten haft.Przemykał mi gdzieś na blogach ale gotowy super wygląda już oprawiony. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale piękności!! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękności!! Jestem pod ogromnym wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)