Moi mili goście :)

niedziela, 26 marca 2017

Wiosna!















17 komentarzy:

  1. Piękna wiosna u Ciebie !!! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie we wszystkich ogródkach jeszcze tak jest,ale U Ciebie pięknie. Pozdrawiam Cię Cheniu wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W teściowym ogródku tak wiosennie jest... Też ściskam gorąco.

      Usuń
  3. U mnie jeszcze nie tak kwitnąco, ale dziś pogoda wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale tu piękna wiosna! Dzisiejsze skrobanie szyby w aucie jakoś mi wiosny nie przypominało ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie, że jesteś...Piękna ta Twoja wiosna... Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam kilka skończonych projektów, nawet zfoconych, coś w zimie blogować nie miałam siły... Dzięki Ulu :)

      Usuń
  6. Z wielką przyjemnością i tęsknotą patrzę na kwiaty z Twoich zdjęć... w Tatrach nadal leży śnieg, więc mimo słonecznej pogody - zimny wiatr zawiewa na Podhalu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, jak tam, chciałam pojechać na krokusy. W necie pierwsze kwiaty już widać na zdjęciach. Czekam na wysyp, kiedy to będzie?

      Usuń
  7. Witaj Cheniu !! No właśnie w końcu JEST !!!! Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wszędzie tak pięknie, jak u Ciebie Cheniu:). Na Pomorzu dopiero zaczyna się wiosna, ale mamy dużo słonka więc każdego dnia jest czym oczy nacieszyć. Pozdrawiam wiosennie:). Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie jeszcze kwitki w ziemi siedzą, za mało ciepełka jak na razie. W niedzielę byłam na poszukiwaniu wiosny, gdzie nie gdzie jakieś pączki, ale kwitków ani widu.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak pięknie! U mnie dopiero się rozkręca!
    Miło Cię widzieć z powrotem na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Byłam w ten weekend na Dolnym Śląsku i też zrobiłam dużo zdjęć wiosennym kwiatkom... jest radość :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)