Moi mili goście :)

niedziela, 7 maja 2017

Sakura

Sakura Tree to nowa chusta Agaty Piaseckiej. Projekt miałam przyjemność testować w kwietniu. 


Chusta inspirowana jest drzewem japońskiej, kwitnącej wiśni - pień i rozchodzące gałązki z drobnymi kwiatuszkami i listkowym zakończeniem. 

 

Wzór niezwykle interesujący, robi się go szybko. Przyjemnie obserwuje się przyrost robótki. 





Do projektu wybrałam Kid-Silka Dropsa w kolorze naturalnym, ale przez cały czas czułam, że kolor powinien być różowy - jak japońska sakura...


Na drutach KP 4.0 mm zrobiłam chustę o wymiarach 220 na 90 cm - zużywając prawie 4 motki - 95 g Kid-Silka. Zrobiłam 7 powtórzeń wzoru podstawowego. 


Chusta jest delikatna, ale niezwykle ciepła i puchata. Bardzo podoba mi się efekt końcowy. 








26 komentarzy:

  1. Prześliczna chusta, taka zwiewna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku ale piękna!
    Ile masz juz chust w szafie ?
    ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sam wzór chusty mnie nie powalił,ale Twoje wykonanie owszem. Kolor delikatny, nitka delikatna, robota perfekcyjna i całość genialna,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dech zaparło mi...Jest piękna...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńko !!! Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna! Można w niej iść do ślubu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękna jest ta Sakura. Zwiewna, niemal ulotna. Chciałoby się nią owinąć.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudeńko:-)) To jest tak piękne, że nie mogę się napatrzeć:-)) Podziwiam, masz OGROMNY talent:-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo bardzo mi się podoba - i wzór i mistrzowskie wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna chusta:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Delikatna jak mgiełka :) Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna chusta !! Ten wzór to już szkoła wyższej jazdy , gratulacje. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wykonanie mistrzowskie.Wzór piękny.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna puchata chusta - rozmiar imponujący! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Tak patrzę i powiększam zdjęcia i wyjść z podziwu nie mogę. Rozpływam się nad delikatnością tej chusty. Piękna

    OdpowiedzUsuń
  16. Następna będzie różowa.. czuję to podskórnie! Ale ta jest zjawiskowa!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tak sobie patrzę...to na myśl przychodzi mi tylko...MOTYL :)

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka ona cudna! delikatna jak pajęczynka:) cieszę się, że nie wybrałaś koloru różowego, ten jest idealny

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna, wygląda jak mgła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta chusta wygląda jak śnieżna pierzynka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)