Moi mili goście :)

czwartek, 15 czerwca 2017

Schwarm

Tak mnie zachwycił wzór Schwarm Hani Maciejewskiej, że projekt szybko wskoczył na druty.


Użyłam zachomikowanej Lilou Single Fingering w kolorze Coquette - 100 g - 366 m, 100% superwash merino i drutów ChiaoGoo 4.00 mm.


Pierwszy raz od dłuższego czasu używałam drutów innych jak drewniane KP. Z ChiaoGoo jestem zadowolona, są lekkie, wełna przesuwa się gładko, nie stukają za głośno, robię raczej luźne oczka i jedyny minus, to to, że druty również gładko wysuwają się z robótki przy jej odkładaniu... Nie było tragedii, bo wzór prosty i szybko łapałam oczka, ale przy ażurze... brr aż strach pomyśleć.



Sesja zdjęciowa została zrobiona w Cafe Borówka, na spotkaniu we Wrocławiu w ramach obchodów Światowego Dnia Publicznego Dziergania. Zdjęcia zrobiła Lucia - ithija. Jeszcze raz dziękuję Kochana!









26 komentarzy:

  1. Ciekawe wachlarzyki,chusta pięknie wykdziergana. Ładne,wesołe zdjęcia zrobiłaś,pozdrawiam Cię Cheniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lekka piękna chusta i jeszcze ten wzór wachlarzy....cudo!

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne cudeńko a fotki takie radosne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna chusta . Widać jaka jesteś radosna , śliczne fotki. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna chusta w idealnym kolorku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudeńko!!! Chusta jest przepiękna:-))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzór jest piękny ...Na modelce prezentuje się super...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj piękna modelko! Wzór rzeczywiście zachwycający :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowna! druty to dla mnie czarna magia niestety...

    OdpowiedzUsuń
  10. W pierwszym momencie myślałam, że będziesz pisać o haftach ze Schwalm, a tu Schwarm :)
    Ładny wzór, muszelki tu widzę. Piękne wykonanie, jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna chusta i jaka wspaniała sesja zdjęciowa !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna chusta!!!
    Również piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna chusta. Marzy mi się zrobienie tego cudeńka. Nie wiem tylko, jak zaznaczyć, że chcę kupić wzór w polskiej wersji językowej. Czy mogę prosić o pomoc? Z góry dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupujesz wzór i dostajesz wszystkie dostępne wersje językowe w pdf. Wybierasz do pracy, co wolisz.

      Usuń
  14. Marzą mi się takie wachlarzyki a może jesteś chętna mi wydziergać takie cudo?
    (tbrudzinska@gmail.com odpisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziergam tylko dla przyjemności, na własny użytek.

      Usuń
  15. Piękny wzór.
    Tak mi się spodobały Twoje robótki, że z przyjemnością dołączam do grona Twoich obserwatorów

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)