Moi mili goście :)

czwartek, 26 listopada 2015

Ryan - test dla Iwony Eriksson

Lubię testowanie wzorów, fajna jest ta rywalizacja, tempo, ale i wspieranie się uczestniczek testów. Projekty nie rozwlekają się w czasie i można szybko cieszyć się efektem końcowym. Tym razem testowałam wzór dla Iwony Eriksson. Wzór Ryan jest dostępny do kupienia tutaj.


Iwona już jakiś czas temu nęciła, że jej następny projekt będzie moherkowy, od razu zaznaczyłam, że u mnie moherek już czeka. Test był więc tylko kwestią czasu...
Okazało się, że oprócz moherku trzeba wykorzystać w chuście również inny rodzaj włóczki, różnica w strukturze jest dosyć istotna dla otrzymania wymyślonego przez projektantkę efektu. 
Miałam mały problem z doborem drugiej włóczki (Iwona w swojej chuście użyła jedwabiu). 
W swoich zapasach nie miałam nic, co kolorystycznie dobrze by się komponowało z cieniowanym turkusowo-zielonkawym moherem. W końcu zdecydowałam się na podobne w kolorystyce Lace merino z Zagrody - wykorzystałam pozostałości po Ishbel.


Użyta włóczka - Rico Design Fashion Kid Mohair Multi - 34 % mohair, 30% akryl, 22% poliester, 14 % wełna - 25 g - 112 m - zużyłam prawie 5 motków oraz Lace merino - 100 % wełna merino - 100 g - 715 m - zużyłam ok. 25 g. 


Chusta wyszła całkiem spora - ponad 2 m na 75 cm.







Chusta jest bardzo ciepła, w sam raz na taki ziąb, jak jest teraz.
To jest moja październikowa chusta w ramach wyzwania  - 12 chust i szali w jeden rok u Maknety.

23 komentarze:

  1. Piękna. Podziwiam zdolności. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się połączenie dwóch tak różnych włóczek. Wyszło świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna... kolorki też super... a co najważniejsze cieplusia... Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda to różnica faktur i grubości wełnę. Wygląda na cieplutko i miła w dotyku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudna , choć za niebieskim nie przepadam ;)
    Spisałaś się świetnie Olu!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczny kolor, fajny wzór - bardzo oryginalnie wygląda po zamotaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudna puchatka Ci wyszła Cheniu, morskie kolory pięknie się przenikają i struktura dzianiny bardzo ciekawie wygląda. Ten wzór daje duże mozliwości, ale i Twoje wykonanie jest perfekcyjne, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna i kolory jakie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekny projekt i wykonanie. Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna jest, no i wygląda na cieplutką. Ze względu na prosty wzór bardzo fajnie pasuje tutaj cieniowana włóczka.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna :) kolor również bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, kolorki fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna chusta !!!! Cudne kolorki !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najpiękniejsza przecudna zjawiskowa. Masz dar wielki i to nie tylko do drutów. Jak to jest że tak szybko twoja włóczka zmienia się w takie cudo. Jakieś czary?

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękna chusta - jesteś mistrzynią drutów! Czy pracujesz z angielskimi opisami wzorów ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, właściwie tylko... nie rozumiem polskich opisów ;)

      Usuń
  16. Wyszła przepiękna . Świetnie dobrałaś wszystko . Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Podziwiam. Dla mnie dzieło sztuki, coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  18. Oczywiście przepiękna :) Zakochałam się...I chyba nie możesz powiedzieć, że strajkujesz, bo nadal masz dużo roboty...:)
    Ja też taką chcę ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)