Moi mili goście :)

wtorek, 2 stycznia 2018

Kocyk dla Karolinki

Mamy nowe dziecko w rodzinie! 
Dla córeczki kuzynki zrobiłam bawełniany kocyk i kartkę.


Tradycyjnie używałam bawełny Bahar Alize. Kocyk zrobiłam z babcinych kwadratów (36 sztuk) i wykończyłam 4 rzędami półsłupków z narzutem.



Używałam szydełka 2,5 mm. Kocyk ma ok. 70x70 cm, niecałe 400 g.


Wzór na stópki znalazłam gdzieś w Internecie, wyszyłam go na lnie 2 nitkami muliny DMC w kolorze 3689. Wykrojnik Joy Crafts z własnych zasobów. Gotową bazę na kartki 13x13 cm z kopertą kupiłam w Action. Action to nowa w Polsce sieć holenderskich sklepów z dekoracjami i wyposażeniem wnętrz. Między innymi jest dużo fajnych i niedrogich materiałów do scrapbookingu: papiery, bazy, koperty, media, taśmy washi, pieczątki, wykrojniki, pisaki, wstążki, koronki, naklejane kryształki etc. Taki trochę Tiger i wiele więcej. Normalnie trzeba sobie dawkować, zawsze znajdę coś superzastego ;)



22 komentarze:

  1. U Ciebie jak zwykle delikatnie, elegancko, pięknie.
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prezent dla niemowlaka ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ta karteczka, motyw bardzo delikatny. No i kocyk praktyczny, milusi :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki piękny i delikatny. Uroczy i elegancki :) Mama Karolinki na pewno zachwycona :)
    Cheniu! Wszystkiego co najpiękniejsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny prezent przygotowałaś

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny zestaw prezentowy i karteczka i kocyk śliczne !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocyk piękny. A karteczka obłędnie słodka. Te stópki są urocze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny i kocyk i karteczka !!! Pozdrawiam serdecznie w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że to najlepszy prezent dla maluszka :) Wszystko jak zwykle precyzyjne i tak piękne :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny prezent dla maleństwa

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna karteczka Cheniu i bawełniany kocyk,taki zdrowy. Piękne prezenciki dla maleństwa.Pozdrawiam noworocznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie prace skromne ale z wielką klasą. Przepiękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny prezent przygotowałaś dla maleństwa!

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny prezent dla maluszka! Szczególnie te stopki mnie zachwyciły!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny zestawik dla maluszka:) Kocyk cudo!

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczny zestaw. Kocyk jest super, a karteczka ze stópkami urocza po prostu.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo piękne rzeczy podarowałaś bo tworzone z sercem <3

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny...a mój kocyk utkwił w martwym punkcie:)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny kocyk i cudna karteczka!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)