Moi mili goście :)

środa, 9 lipca 2014

Kocyk dla Kubusia

Wojtusiowi urodził się braciszek, a ja zrobiłam kolejny bawełniany kocyk.


Przygotowałam na ten cel 2 motki niebieskiej Bahar Alize (nr 350) oraz po 1 motku w kolorze białym (nr 55) i kremowym (nr 01). Włóczki zostało niewiele:


Tak jak ostatnio, zrobiłam 1 babciny kwadrat, który wykończyłam 2 rzędami półsłupków z narzutem. Używałam szydełka 2,5 mm, wyszedł kocyk o wymiarach ok. 70 na 70 cm.




Do kocyka dorobiłam kartkę.


 
Miś z poprzedniego posta był prezentem dla Wojtusia - Najlepszego Starszego Brata.

41 komentarzy:

  1. o wow :) kocyk jest po prostu cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  2. I kocyk i karteczka marzenie! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Choruję na podobny kocyk już jakiś czas. Właśnie kupiłam bawełnę, ale wydaje mi się zbyt cienka, a że jest cieniowana, to w dwie nitki chyba nie będzie wyglądać zbyt ładnie. Jeszcze się namyślę.
    Piękny prezencik zrobiłaś. Starszy brat też pewnie zadowolony.
    Pozdrawiam. Ola.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocyk uroczy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny ten kocyk !!! Podziwiam Twoje wszelakie talenty !! No i zazdroszczę !!:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny komplet:) Kocyk jest uroczy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! Na pewno będzie dobrze służył :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieję z zachwytu nad wykonaniem tych cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent. Aż szkoda, że moje dzieci takie duże....

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniały zestaw - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny prezent, maluszkowi z pewnością będzie dobrze służył.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny kocyk :-) Wspaniały prezent dla maluszka.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam kocyki ręcznie dziergane, a ten na dodatek jest wyjątkowo ładny :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny kocyk! Na prezent fantastyczny:) Ja uwielbiam takie szydełkowe cudeńka. Maluszkowi będzie na pewno cieplutko pod nim:) Pozdrawiam cieplutko. Ania

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowny kocyk,Cheniu;)pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne prezenty dla Kubusia zrobiłaś. Kocyk bawełniany na lato będzie bardzo dobry, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj piękny. bardzo mi się podobają takie kocyki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy bardzo drogi jest taki kocyk?

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale dobra ciocia z Ciebie:)
    Piękności stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie ma to jak tradycyjny mięciutki kocyk. Tutaj w pobliskim szpitalu dzieci na porodówce mają takie ręcznie robione kocyki.Karteczka super!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Oluś kocyk wspaniały !!! piękna robota !!!
    ps. Bardzo Ci Serce dziękuję za każde zaproszenie i pamięć, nie biorę udziału nie z ignorancji, ale z notorycznego braku czasu ... niestety :(
    Ściskam ciepło :**

    OdpowiedzUsuń
  22. Prześliczny kocyk. Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale z Ciebie dobra ciocia! Takie prezenty nie dość że sa praktyczne i urocze, to można je jeszcze zostawić na pamiątkę, by po latach przypominały dzieciństwo....Suuuper!

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachwyca mnie Twój kocyk szczególnie - zaprzyjaźniłam teraz z szydełkiem i już wiem jakie to miłe zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jest fantastyczny!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny, uwielbiam takie rzeczy, może kiedyś dziecko Kubusia będzie go też używać, takie rzeczy kojarzą mi się z dziedziczeniem takich cudów :)))))))) moje dzieciaki siedziały na drewnianym krzesełku dla dzieci jeszcze po moim bracie:)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękny kocyk, a karteczka też urocza. Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Przepiękny podziwiam naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  29. Ohh te Twoje idealne prace! tak cieszą oko :) Piękny kocyk!

    OdpowiedzUsuń
  30. Kocyki wychodzą Ci idealnie, te równiuteńskie słupeczki! I włóczka ciekawa, ładnie wygląda, aż zaprasza żeby coś wydziergać :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)