Moi mili goście :)

wtorek, 22 stycznia 2013

Vintage Memories Candy w studio75

Kochani zapraszam serdecznie na candy w studio75. Marzyły mi się takie piękne, retro papierki. Mam cichą nadzieję, że uda mi się wygrać cały zestaw :) Ostatnio kupiłam studio75 papierki z kolekcji summer&latte, są naprawdę świetne! Wkrótce pokażę :)


Z "Niezbędnika pani domu":
Srebrną biżuterię można umyć, zanurzając ją w roztworze składającym się z 1 łyżki sody oczyszczonej i 1 łyżki octu wymieszanych z 1 litrem wody. Po 15-30 minutach (w zależności od stanu zabrudzenia) przedmioty należy wyłowić z roztworu  i dokładnie wytrzeć miękką szmatką.

12 komentarzy:

  1. Piekne kolory;)
    Życzę powodzenia;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zamówiłam u siostry z usa tego typu papierki ale nie umiem ich używać hehe ale może się nauczę jak już będę mieć :)))

    powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki za Twoje papierki, ja pojęcia nie mam, co się z takimi robi, konkurencji nie będzie:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez w tym nie siedzę,ale Tobie życze powodzenia;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w prawdzie nie robię takich rzeczy ale widzę że są fajne ...życzę wygranej...Buziaki pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny zestaw, kupiłam ostatnio po raz pierwszy zestaw do zdobienia zeszytu - pierwszy raz będę bawiła się w scrapbooking :) hmm ciekawe co mi wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za wygraną i czekam na Twoje piękne scrapkowe dzieła :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie mam pojęcia do czego służą te papierki ,ale skoro chcesz je wygrać to życzę Ci tego z całego serca .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardzo podobaja się te papierki , ale nigdy nic nie robiłam z takich '' cukiereczków''

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)