Moi mili goście :)

poniedziałek, 1 września 2014

Dożynki w Krzyżowej
























37 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie klimaty :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne dozynki :-)
    Dawno tak jakoś nie byłam...
    Czas podsumowania zbiorów i lata :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne wieńce, podziwiam osoby, które tworzą takie cuda ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdziwe piękności naszej ziemi, bukiet z kłosów wygląda super, jeżyki z winogron, wieńce piękne a ogrom pracy dla twórcy dzieł. Cała oprawa Dożynek - to miłe wspomnienia z dzieciństwa. Pięknie wszystko sfotografowałaś i dziękuje za taka wspaniałą relację. Pozdrawiam i miłego tygodnia

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorowa impreza! Tyle ciekawych rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ ja lubię takie wiejskie imprezy! zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cuda! Fajna impreza i pogoda jak widać dopisała :). A ten przystojny strażak to Patryk ?! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po trzech godzinach zaczęło padać, więc smerfowaliśmy się do domu. Tak, to Patryk :)))

      Usuń
  8. Znam osoby ktore zajmują sie tworzeniem wieńcow dożynkowych, mają piękne pomysły i wkładają w tę pracę całe swoje serce.Pięknie to ujęłaś na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna impreza a te stroiki ze słomy to istne rękodzielnicze dzieła sztuki :).

    OdpowiedzUsuń
  10. festyn widać był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  11. W moim regionie tez były dozynki dwa tygodnie temu, na których byłam, cos niecos kupiłam i skosztowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudownie, jestem pelna podziwu jak zdolni sa ludzie , jakie cuda potrafia wyczarowac ze slomy:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudna atmosfera:) i bardzo kolorowo.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowe niektóre dekoracje. I pięknie sfotografowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś nie docenialam takich imprez a teraz uwielbiam takie klimaty:-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna impreza chyba była , ja wpadłam na święto chleba w Jaworze :-)))

    OdpowiedzUsuń
  17. pięknie :) uwielbiam takie imprezy my jeszcze przed ale tuż tuż :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dożynki uwielbiam . Świetny jest jeż z winogronami na kolcach , hostia ze zboża ..... wszystko cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te wieńce dożynkowe powalają! Istne arcydzieła!

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękna relacja bo i święto piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie wiejskie klimaty, a rękodzieło .....boskie

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne swojskie święto, takie nasze polskie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Szczerze polecam tego typu imprezy :) To moje 3, na pewno nie ostatnie dożynki. Co roku świetnie się bawimy, objadamy pysznościami, wracamy z nalewkami i piwem robionym domowym sposobem, wiejskim serem.

    OdpowiedzUsuń
  24. A wiesz, że nigdy nie byłam na dożynkach? Muszę się wybrać ..może pierwsze w Krzyżowej?;)pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej Kochana ja 2 tyg temu byłam u mojej mamy na dożynkach gminnych, obsiadłam się okrutnie i do tego oni także mieli takie słodkie świnki ze słomy i wielką babę z ogromnym biustem - zabawa super ;o)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zawsze kiedy oglądam tak misternie wyplecione wieńce, chylę czoła przed jego twórcami. Nas w tym roku dożynki ominęły nad czym ubolewam , zawsze znajdę tam jakieś inspiracje kulinarne . Smak nalewki jarzębinowej do tej pory pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kamila 14 września są Dożynki wojewódzkie w Strzegomiu :)

      Usuń
    2. O! dobrze wiedzieć ...teraz mam dylemat albo grzyby , albo dożynki ;)))

      Usuń
  27. Piękne Dożynki, piękne zdjęcia, wspaniałe zbiory! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję serdecznie za wizytę i komentarz :)